ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ:
Το πρωτάθλημα της Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. αποτελείται από ΕΠΤΑ (7) εκδηλώσεις που ανακοινώνονται στην αρχή του κάθε έτους. Στην βαθμολογία των συμμετεχόντων επιλέγονται και προσμετρούν τα ΠΕΝΤΕ (5) καλύτερα αποτελέσματα.
Οι εκδηλώσεις του Πρωταθλήματος δύνανται να είναι μονοήμερες, διήμερες ή τριήμερες.
Ο συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν μια από τις παρακάτω κατηγορίες:
– SPORT REGULARITY με πολλές ΕΔΑ, πολλές χρονομετρήσεις και ΜΩΤ έως 50 χλμ.
– TOURING REGULARITY με λίγο λιγότερες ΕΔΑ, λιγότερες χρονομετρήσεις και χαμηλότερες ΜΩΤ.
– CLASSIC REGULARITY με λίγες ΕΔΑ, λίγες χρονομετρήσεις, χαμηλές ΜΩΤ και μικρότερες διαδρομές.
ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΝΟΝΕΣ:
Α) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ “SPORT REGULARITY”
1. Μinimum αριθμός συμμετεχόντων: 20.
2. Μinimum μήκος ημερήσιας διαδρομής: 150 (130) χλμ. από το οποίο το 30% να αποτελεί Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας (ΕΔΑ).
3. Μinimum αριθμός ΕΔΑ: 6.
4. Μinimum αριθμός χρονομετρήσεων ανά ΕΔΑ: 1 ανά χλμ.
Β) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ “TOURING REGULARITY”
1. Μinimum αριθμός συμμετεχόντων: 20.
2. Μinimum μήκος ημερήσιας διαδρομής 130 χλμ. από το οποίο το 20% να αποτελεί τις Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας
3. Μinimum αριθμός ΕΔΑ: 6.
4. Μinimum αριθμός χρονομετρήσεων ανά ΕΔΑ: 1 ανά 2 χλμ. για τα αυτοκίνητα – 1 ανά 3 χλμ. για τις μοτοσικλέτες.
Γ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ “CLASSIC REGULARITY”
1. Τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα να είναι κατασκευής μέχρι το 1979.
2. Να χρησιμοποιούν μόνο τα όργανα του οχήματος ή πρόσθετα, απλά, όργανα μέτρησης απόστασης που δεν υπολογίζουν Μ.Ω.Τ.
3. Μinimum αριθμός συμμετεχόντων: 10.
4. Μinimum μήκος ημερήσιας διαδρομής – 100 χλμ. από το οποίο το 20% να αποτελεί τις Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας.
5. Μinimum αριθμός ΕΔΑ: 3.
6. Μinimum αριθμός χρονομετρήσεων ανά ΕΔΑ: 1 ανά 2 χλμ. για τα αυτοκίνητα – 1 ανά 3 χλμ. για τις μοτοσικλέτες.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:
1. Απαγορεύεται αυστηρά η διέλευση ΕΔΑ μέσα από χωριά.
2. O κανονισμός αυτός αφορά όλες τις εκδηλώσεις που προσμετρούν στο πρωτάθλημα της Ομοσπονδίας (ράλλυ, πλοηγήσεις, αναβάσεις κλπ) εφόσον χρονομετρούνται και εκδίδουν τελική κατάταξη νικητή.
3. Οι χρονομετρήσεις πρέπει να γίνονται με δορυφορικό σύστημα και ακρίβεια στο δέκατο του δευτερολέπτου.
4. Η εμφάνιση αποτελεσμάτων επιτρέπεται να γίνεται ζωντανά (Live) μόνο στην 1η ΕΔΑ κάθε ημέρας/σκέλους. Τα υπόλοιπα αποτελέσματα θα παρουσιάζονται μετά τον τερματισμό και του τελευταίου αυτοκινήτου στην κάθε ΕΔΑ.
5. Πριν κάθε αγώνα πρέπει να γίνεται αυστηρός τεχνικός έλεγχος βάσει του κανονισμού της ομοσπονδίας..
6. Τυχόν ενστάσεις πρέπει να αντιμετωπίζονται από τον Αγωνοδίκη, τον Αλυτάρχη και τον Πρόεδρο του αγώνα (3 άτομα για να υπάρχει πάντα απόφαση) και η απόφαση να δίνεται γραπτά στους ενδιαφερόμενους. Το ποσό του παράβολου της ένστασης αποφασίζεται από την κάθε λέσχη (προτείνεται από την ομοσπονδία στα 100 ευρώ και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπερβαίνει το 50% του παράβολου συμμετοχής).
7. Ο Αλυτάρχης, ο Αγωνοδίκης, ο Πρόεδρος της λέσχης του αγώνα και ο Παρατηρητής δεν μπορούν να είναι και αγωνιζόμενοι.
8. Όταν η κατηγορία SPORT REGULARITY χωρίζεται σε «κόκκινους» και «πράσινους» στην πράσινη κατηγορία μπορούν να συμμετάσχουν αυτοκίνητα μικρής ιπποδύναμης (έως 1300cc) και χρονολογίας κατασκευής μέχρι το 1979.
9. Σε κάθε εκδήλωση βαθμολογούνται τα πρώτα έξι (6) πληρώματα της γενικής κατάταξης των κατηγοριών Sport και Touring Regularity και τα πρώτα τρία (3) της κατηγορίας Classic Regularity.
Η βαθμολογία της γενικής κατάταξης των κατηγοριών Sport και Touring Regularity είναι :
1ος 15 βαθμούς
2ος 12 βαθμούς
3ος 9 βαθμούς
4ος 7 βαθμούς
5ος 5 βαθμούς
6ος 3 βαθμούς
Η βαθμολογία της γενικής κατάταξης της κατηγορίας Classic Regularity είναι :
1ος 10 βαθμούς
2ος 7 βαθμούς
3ος 5 βαθμούς
- Για μονοήμερες εκδηλώσεις η βαθμολογία παραμένει ως έχει, ενώ για διήμερες και τριήμερες πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 2 & 3 αντίστοιχα.
- Πρωταθλητής ανακηρύσσεται ο οδηγός/συνοδηγός με το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών στις πέντε (5) εκδηλώσεις. Κύπελλα απονέμονται στους 3 πρώτους της γενικής κατάταξης οδηγών και συνοδηγών.
- Σε περίπτωση ισοβαθμίας προηγείται ο οδηγός ή συνοδηγός που έχει το παλαιότερο σε ηλικία αυτοκίνητο και σε περίπτωση νέας ισοβαθμίας προηγείται το μικρότερου κυβισμού αυτοκίνητο.
Τα σωματεία μετά το πέρας κάθε εκδήλωσης θα κοινοποιούν τα αποτελέσματα στην Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. εντός 24 ωρών τα οποία και θα τα αναρτά στην ιστοσελίδα της. Τα σωματεία φέρουν αποκλειστικά και την ευθύνη ορθότητας των αποτελεσμάτων.
Η απονομή θα γίνεται μετά την λήξη του πρωταθλήματος σε χρόνο και τόπο που θα ανακοινωθούν από την Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α.
Η Ε.Ο.ΦΙΛ.Π.Α. θα ορίζει σε όλες τις εκδηλώσεις ακριβείας Παρατηρητή Ομοσπονδίας ο οποίος δεν μπορεί να είναι αγωνιζόμενος. Τα έξοδα του θα καλύπτονται από την οργανώτρια λέσχη.
Οι βασικοί κανόνες όπως αναφέρονται στο παρόν καταργούν κάθε προηγούμενους.
Οι βραβευόμενοι θα πρέπει να παρίστανται κατά την τελετή απονομής του Πρωταθλήματος και σε περίπτωση κωλύματος να ορίσουν εκπρόσωπο τους για την παραλαβή των επάθλων άλλως αυτά δεν θα απονέμονται.
19/3/2024 – Επιτροπή Εκδηλώσεων