Σε μια πολύ κρίσιμη φάση που η ενότητα στο χώρο του κλασσικού οχήματος είναι επιβεβλημένη, δυστυχώς δεν είναι και αυτονόητη από μερικούς, οι οποίοι βρήκαν την αφορμή να εκδηλώνουν τις αρχηγικές τους τάσεις.
Η Ε.Ο ΦΙΛ.Π.Α, προς απογοήτευση των λίγων, υπάρχει και λειτουργεί χάριν των πολλών και δεν επιθυμεί να εμπλακεί σε ανούσιους διαλόγους μέσω των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κλπ.
Όμως πρέπει το σύνολο των ανθρώπων του Ι.Ο να γνωρίζουν όλες τις ενέργειες που η Ομοσπονδία έκανε όλο αυτό το διάστημα και για το λόγο αυτό δημοσιεύσαμε σχετική ανάρτηση στη σελίδα της Ομοσπονδίας στο facebook.
Η Ομοσπονδία ζήτησε από ΟΛΑ τα σωματεία να στείλουν τις θέσεις τους και αυτές τις θέσεις αφού αποδελτίωσε, πρόβαλε. Συνεπώς είναι απόλυτα ανακριβές αυτό που διαδίδεται ότι τάχα η Ομοσπονδία δεν άκουσε ή δεν προώθησε τις θέσεις των μελών.
Οι κοινές θέσεις των τεσσάρων Ομοσπονδιών, (ΕΟ ΦΙΛ.Π.Α, ΟΜΑΕ, ΕΟΟΕ & ΑΜΟΤΟΕ), που συγκεντρώνουν συνολικά άνω των 250 σωματείων και που συνυπογράφηκαν και στάλθηκαν στο Υπουργείο, αποτελούν τη πιο μαζική εκδήλωση κοινών θέσεων των τελευταίων δεκαετιών.
Η ομάδα εργασίας, δεν επελέγη από την ΕΟ ΦΙΛΠΑ, αλλά ορίστηκε από όλους τους εκπροσώπους όλων των σωματείων.
Τις θέσεις των σωματείων μας, προβάλαμε και επικοινωνήσαμε, προς τους πλέον καθ’ύλην αρμόδιους, Υφυπουργό και ΓΓ Υπ. Μεταφορών, κ.κ Μαυραγάνη και Βούρδα.
Ήδη από τον Οκτώβριο 2017 και αμέσως μετά την έκδοση της ΚΥΑ, το Υπουργείο είχε ζητήσει να του στείλουμε άμεσα το κείμενο της ΚΥΑ με τις θέσεις μας για άμεση υπογραφή και δημοσίευση, πριν την αναχώρηση του κ. ΓΓ Υπ. Μεταφορών στις Η.Π.Α. Και ενώ με πολύ κόπο και δουλειά, αυτό ετοιμάστηκε έγκαιρα και στο χρόνο που μάς είχαν θέσει, κάποιοι από μεγαλοϊδεατισμό το τορπίλισαν. Εκείνη η ΚΥΑ δεν όριζε το παραμικρό για αυτοκίνητα, πριν ή μετά από το 1970.
Στις πρώτες συναντήσεις με την τότε, (2015 – 2016), αρμόδια Υφυπουργό Μεταφορών, κ. Χρυσοβελώνη, (κατόπιν πρωτοβουλίας του Υπουργείου), που παραβρίσκονταν όλες οι Ομοσπονδίες, (ΕΟ ΦΙΛΠΑ, ΟΜΑΕ, ΕΟΟΕ) καθώς και η ΕΛΠΑ, εμείς με την παρουσία και των κ.κ Μητρόπουλου και Παπάζογλου, ουδέποτε θέσαμε θέμα εξοβελισμού κλπ της ΕΟΟΕ. Αντίθετα, η κ. Υφυπουργός ήταν απόλυτη στο ότι δικαίωμα αλλά και την ευθύνη του χαρακτηρισμού των ΙΟ πρέπει να έχουν ΜΟΝΟ οι επίσημοι εκπρόσωποι των Διεθνών Ομοσπονδιών, λέγοντας χαρακτηριστικά «αυτό δεν το συζητάμε». Παρά τις αλλαγές έκτοτε στη θέση του Υφυπουργού Μεταφορών, η θέση αυτή δεν άλλαξε ούτε κατά κεραία.
Η Ομοσπονδία, βρίσκεται ήδη σε επικοινωνία με το Νομικό Γραφείο που συνέταξε και κατέθεσε την αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ και εμπρόθεσμα θα ενεργήσει ώστε να περιληφθεί και η τελευταία ΚΥΑ.
Προφανώς κάποιοι θα τα έκαναν όλα τέλεια, αφού όπως λένε και στο ποδόσφαιρο κλπ, «καλύτερος παίκτης, είναι αυτός που δεν έπαιξε».
Σίγουρα τώρα είναι η ώρα δουλειάς και σύμπνοιας και ισχυρής προσπάθειας να επιτύχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε.